Vastaus viipyy

Voit antaa palautetta tästä palvelusta. Palautetta voi lähettää myös sähköpostiosoitteella asunto-osakeyhtio.om (at) om.fi. Jos haluat vastauksen palautteeseesi, jätäthän yhteystietosi.

Tällä hetkellä ei valitettavasti voida ottaa vastaan uusia kysymyksiä.
RaijaM
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Marras 2013, 19:24

Vastaus viipyy

ViestiKirjoittaja RaijaM » 16 Tammi 2014, 11:55

Kysyisin miten kauan kestää ennenkuin kysymykseen saa vastauksen? Kysymykseni on lähetetty 22.11.2013.

Osakkaidenpuolesta
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Joulu 2012, 15:23

Re: Vastaus viipyy

ViestiKirjoittaja Osakkaidenpuolesta » 16 Helmi 2014, 00:49

Oma vastaamaton kysymykseni on tehty 21.12.2012. Voiko siitä päätellä miten kauan kestää tai voi kestää, en tiedä.
Vastaukset koskevat selvästi vain yleisesti asunto-osakeyhtiölakia, eikä tavoitteena ilmeisesti ole avustaa minkään yksittäisen asian tai tilanteen hoidossa.

Johanna
Viestit: 6
Liittynyt: 13 Marras 2013, 10:19

Re: Vastaus viipyy

ViestiKirjoittaja Johanna » 20 Helmi 2014, 23:29

Kohtuuttoman kauan kestää, 21.12.2012 lähetetty ja vielä vastaamaton kysymys on jo täysin käsittämätöntä. Sivustolla pitäisi olla vastausajat. Laitoin omalta osaltani asiasta taannoin kyselyä, kun ei vastausta tullut. Sivustolla annetusta sähköpostiosoitteesta, jonka pitäisi olla sekä tuki että palaute osoite tuli samantien vain autoreply, jossa kiitettiin palautteesta ja todettiin, että sitä käytetään lain kehittämiseen. Hallintolaki edellyttää, että kyselyt käsitellään viivytyksettä ja kysyjä saa tiedon aikataulusta. En olisi itse vaivautunut edes kyselyä laittamaan, jos olisin tiennyt, että vastausajat ovat tätä luokkaa. Turhan mainostettu palvelu, veikkaisin, että jokainen kysyjä kysyy akuutista omasta tilanteestaan eikä miltään "kiva tietää" pohjalta.

Osakkaidenpuolesta
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Joulu 2012, 15:23

Re: Vastaus viipyy

ViestiKirjoittaja Osakkaidenpuolesta » 21 Helmi 2014, 00:41

Johanna kirjoitti:
> Kohtuuttoman kauan kestää, 21.12.2012 lähetetty ja vielä vastaamaton
> kysymys on jo täysin käsittämätöntä. Sivustolla pitäisi olla vastausajat.
> Laitoin omalta osaltani asiasta taannoin kyselyä, kun ei vastausta tullut.
> Sivustolla annetusta sähköpostiosoitteesta, jonka pitäisi olla sekä tuki
> että palaute osoite tuli samantien vain autoreply, jossa kiitettiin
> palautteesta ja todettiin, että sitä käytetään lain kehittämiseen.
> Hallintolaki edellyttää, että kyselyt käsitellään viivytyksettä ja kysyjä
> saa tiedon aikataulusta. En olisi itse vaivautunut edes kyselyä laittamaan,
> jos olisin tiennyt, että vastausajat ovat tätä luokkaa. Turhan mainostettu
> palvelu, veikkaisin, että jokainen kysyjä kysyy akuutista omasta
> tilanteestaan eikä miltään "kiva tietää" pohjalta.

Suomessa halutaan korostaa oikeusvaltion mainetta. Sen todellinen kansalaisiin asti ulottuva toteutuminen ei selvästikään ole puolueiden eikä oikeusministeriön todellisen kiinnostuksen kohde, joka näkyy selkeästi viranomaisten toiminnassa.


Palaa sivulle “Palaute ja tuki”



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija